?

Log in

No account? Create an account
 
 
24 July 2003 @ 04:18 pm
if you want at me, come and get it, cause im in the mood to fight.  
today was bad. work was stinky. and i felt quite fragrant as well. however, the day shall soon improve. should make dessert for the bookstudy tonight. but really just want to nap.

i saw a picture in a magazine of hubby and his girlfriend. although im much cuter than her, she WAY skinnier. so im not eating for a few weeks. hopefully that should do it. *sigh* hes sooo pretty.

and im in a new bookstudy and some friends of mine have moved back into the hall so things should be looking up. but there is always something....(foreshadowing music).

in case you hadnt noticed i dont really have much to say. i got REALLY REALLY sick at the meeting on tuesday. almost died and the like. it was bad.

hmmmm...thinking thinking thinking. yup really truly nothing else to say. except all that thinking made my head hurt. *curses*

i miss the powerpuff girls. need cable. must take nap. and let dog out.

love to all my lackeys and minions,
bb "jackie mac"
 
 
Current Mood: mellowmellow
Current Music: depeche mode - halo
 
 
 
she's sick from chlorine but she'll never be clean: audrey? no its danisoftest_fire on July 24th, 2003 04:56 pm (UTC)
do you mean us powerpuff girls?
angie as bubbles and me as buttercup and you as blossom.. seeing as jeanne went AWOL.. pale can be professor, heh heh.

i cant wait to see you baby and i can take care of you and we can laugh and make fun of those rich people at my hall, heh.

i love you and so does everyone at my congregation, we are gonna so have a party when you get here!

i love you sweetie, ever so much!

yours
karen walker

p.s. is that cow still bothering you?
ex_savoytruf156 on July 24th, 2003 07:24 pm (UTC)
Re: do you mean us powerpuff girls?
"p.s. is that cow still bothering you?"

I about peed my pants when I read that. Now who could she be talking about? Hmmmmm....

LOL

Danielle is wacky crazy! We all are drawn to her mystical self.

Love ya lady! :D
bunnylopez on July 29th, 2003 09:26 pm (UTC)
name calling
why the name calling? is it necessary?
queenie bbluebirdgirl on July 30th, 2003 12:55 am (UTC)
Re: name calling
darlin....
its really okay. harmless and the like. really you dont need to worry about it.
-b
ex_savoytruf156 on July 24th, 2003 07:22 pm (UTC)
Still have an opening?
May I come live with you for a while?

I just kinda want to change my environment.

I might feel a little better.

I haven't been myself lately.
queenie bbluebirdgirl on July 24th, 2003 11:10 pm (UTC)
Re: Still have an opening?
you are always welcome here. you know that. as long as you dont mind sharing a room with a stinky dog.
love you!!
call me!!
-bb
ps. read nikkis comment. i almost wet myself.
ex_savoytruf156 on July 26th, 2003 12:57 pm (UTC)
Re: Still have an opening?
rascal isn't the one who is stinky....LOL just kidding...you are so very nice*in the best strong bad voice i can do*

yes...i shall be calling you soon and i'll check out the comment by nikki.
Campbell Coneycampbellconey on July 24th, 2003 09:44 pm (UTC)
Is your Hubby the pretty blonde elf from Lord of the Rings?

Honey, you are cuter than he is, let alone his girlfriend.

nikki

p.s. eat something.
queenie bbluebirdgirl on July 24th, 2003 09:52 pm (UTC)
actually he has black hair in real life
well thank you so much for that. i laughed for like ten minutes. my dog looked at me like i was retarded got up and left the room. i dont know about being prettier than him, but i appreciate the compliment. and i wouldnt actually starve myself for any man (not again anyway), but the thought did cross my mind. and then i went to the grocery store and bought macaroni and cheese, ice cream, and various fatty foods. however im trying to eat healthier....couldnt hurt. was that just the longest sentence ever?? i think it was.
-bb
ps. when he and i are married you will have to take that back. (but for now its wicked funny)